Blogia
primperan

qui som (1/3): el charlie

qui som (1/3): el charlie

ni soc periodista ni soc infermer. no sé molt bé què soc però sé que, tot i estant molt perdut, sovint trobar-me amb dos companys com el 2/3 i el 3/3, em fa sentir millor... amb ells vaig compartir dos anys meravellosos a l’edifici rambla de la pompeu fabra. amb ells he compartit treballs (gràcies montse quesada!) on vaig donar el màxim de mi mateix; com el perfil de la coixet o la investigació sobre els butaneros... ara és diferent. no sé qui soc però ningú ha dit que això sigui imprescindible, oi?

el meu debut a la ràdio el va propiciar el xavi burgos i va ser a la lista de espera de radio algarabía. no va durar gaire, allò, però des d’ençà, en un lloc o en un altre, sempre hem estat fent cosetes. a dostreceradio, un programa matinal completament anàrquic i desorganitzat. però allà vaig aprendre a fer les entrevistes que tant m’agrada fer (inoblidable, l’entrevista al toni corvillo amb el fermín)... i és clar, després de ser rebutjats de mala manera a sants3ràdio, cal dir que culpables, amb la patricia palomino a ràdio arenys, ha estat un èxit d’audiència durant sis mesos!

PRIMPERAN és un pas més. el més valent.

0 comentarios